• O nas
    • Certyfikaty
    • Referencje
    • Podziękowania
  • Produkty
    • GanTrack
      • GanTrack 3R
      • GanTrack PLUS 3R
    • GanFleet
      • GanAlarm
      • GanFleet Bee
      • GanFleet NANO
      • GanFleet MOTO
      • GanFleet Can
      • GanFleet Light
      • GanFleet S
      • GanFleet Protector
      • GanFleet Container
    • GanTotal
    • Urządzenia e-TOLL
      • OBU
      • ZSL
  • Oferta
    • Lokalizator GPS do motocykla i skutera
    • Lokalizator GPS do ciężarówki
    • Lokalizator GPS do kontenerów
    • Alarm bezprzewodowy
    • Lokalizator GPS do uli
    • GPS do przyczepy
    • GPS maszyn budowlanych
    • Lokalizator GPS do samochodu
  • Dealerzy
  • Aktualności
    • Baza wiedzy
    • Odnalezienia
    • Nowości
    • Nowe funkcjonalności
    • Media o nas
  • Logowanie
    • Panel Dealera
    • Eurofleet
  • Polski
Kontakt
  • O nas

    CERTYFIKATY

    W tej zakładce umieściliśmy uzyskane przez nas certyfikaty, a także koncesje, świadectwa patentowe i otrzymane wyróżnienia, tak by każdy mógł się zapoznać z ich treścią.

    REFERENCJE

    Jesteśmy dumni, że nasze produkty do lokalizacji pojazdów okazują się udaną inwestycją, a współpraca układa się wzorowo. Świadczą o tym znakomite rekomendacje firm, które korzystają z Gannet Guard Systems.

    PODZIĘKOWANIA

    Oficjalne pisma potwierdzające, które konkretnie lokalizatory Gannet Guard Systems umożliwiły namierzenie samochodu po kradzieży i odnalezienie miejsca, w którym został ukryty przez złodziei

  • Produkty

    GanTrack

    GanTrack
    GanTrack 3R
    GanTrack PLUS 3R

    GanFleet

    GanAlarm
    GanFleet
    GanFleet MOTO
    GanFleet Can
    GanFleet Light
    GanFleet S
    GanFleet Protector
    GanFleet Container

    GanTotal

    GanTotal

    Urządzenia E-Toll

    Urządzenia E-Toll
    OBU
    ZSL
  • Oferta
    Samochód z gps

    Lokalizator GPS do samochodu

    motor z systemem gps

    Lokalizator GPS do motocykla i skutera

    traktor z gps

    Lokalizator GPS do maszyn rolniczych

    Samochód z gps

    Lokalizator radiowy

    łódź z gps

    Lokalizator GPS do łódki i jachtu

    przyczepa z systemem gps

    GPS do przyczepy i kampera

    maszyna z gps

    Lokalizator GPS do maszyn budowlanych

    kontener i monitoring GPS

    Monitoring GPS do kontenerów

    Lokalizator GPS do uli

    ciężarówka z gps

    Lokalizator GPS do ciężarówki

    Samochód z gps

    Alarm Bezprzewodowy z Modułem GPS

  • Dealerzy
  • Aktualności
    • Baza wiedzy
    • Odnalezienia
    • Nowości
    • Nowe funkcjonalności
    • Media o nas

    BAZA WIEDZY

    Baza wiedzy, którą tu prezentujemy, powstała w wyniku zebrania naszych doświadczeń i informacji, jakie zdobywaliśmy na przestrzeni lat, w jednym miejsc

    ODNALEZIENIA

    Zastanawiasz się, czy systemy lokalizacji pojazdów i obiektów naprawdę działają? Przedstawione poniżej przypadki są tego namacalnym dowodem.

    NOWOŚCI

    Zapraszamy do lektury interesujących artykułów i wpisów dotyczących rozmaitych aspektów – tych oczywistych i zupełnie zaskakujących – związanych z naszymi produktami do lokalizacji pojazdów i nie tylko

    NOWE FUNKCJONALNOŚĆI

    W tej zakładce publikujemy artykuły przybliżające nowe rozwiązania, o jakie nieustannie wzbogacamy nasze systemy monitorowania i lokalizacji pojazdów.

    MEDIA O NAS

    Sprawdź publikacje czołowych mediów w Polsce na temat naszych innowacyjnych systemów namierzania i monitoringu.

  • Polski
  • Logowanie
    • Panel Dealera
    • Eurofleet
Kontakt
Kontakt
  • O nas
    • Certyfikaty
    • Referencje
    • Podziękowania
  • Produkty
    • GanTrack
      • GanTrack 3R
      • GanTrack PLUS 3R
    • GanFleet
      • GanAlarm
      • GanFleet Bee
      • GanFleet NANO
      • GanFleet MOTO
      • GanFleet Can
      • GanFleet Light
      • GanFleet S
      • GanFleet Protector
      • GanFleet Container
    • GanTotal
    • Urządzenia e-TOLL
      • OBU
      • ZSL
  • Oferta
    • Lokalizator GPS do motocykla i skutera
    • Lokalizator GPS do ciężarówki
    • Lokalizator GPS do kontenerów
    • Alarm bezprzewodowy
    • Lokalizator GPS do uli
    • GPS do przyczepy
    • GPS maszyn budowlanych
    • Lokalizator GPS do samochodu
  • Dealerzy
  • Aktualności
    • Baza wiedzy
    • Odnalezienia
    • Nowości
    • Nowe funkcjonalności
    • Media o nas
  • Logowanie
    • Panel Dealera
    • Eurofleet
  • Polski

System e-TOLL -jak działa i czym jest? (3 ważne informacje)

e-TOLL – co to takiego?

e-TOLL to System Poboru Opłaty Elektronicznej Krajowej Administracji Skarbowej, czyli rozwiązanie teleinformatyczne, które służy do poboru opłaty za przejazd po płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych zarządzanych przez GDDKiA. e-TOLL został wdrożony w czerwcu 2021 r. i po kilku miesiącach oficjalnie zastąpił swojego „poprzednika” – system viaTOLL. Głównym wyróżnikiem nowego rozwiązania jest fakt, iż działa ono w oparciu o technologię pozycjonowania satelitarnego – dokładnie taką samą, z jakiej korzystają lokalizatory GPS do samochodu.

e-toll
Spis treści
Immobilizer – co to jest i jaka jest jego zasada działania

Obecnie system e-TOLL jest udostępniony dla użytkowników pojazdów lekkich, którzy przemieszczają się na odcinku autostrady A2 Konin – Stryków i na odcinku autostrady A4 Wrocław – Sośnica. Sieć dróg objętych działaniem tego systemu z pewnością zostanie rozszerzona w przyszłości.

Korzystanie z systemu e-TOLL przynosi dla kierowców wiele korzyści, wśród najważniejszych należy wymienić m.in.:

  • sprawną podróż po autostradach, drogach ekspresowych oraz krajowych bez konieczności stania w kolejkach i dokonywania płatności w klasycznych bramkach,
  • możliwość stałego podglądu historii opłat,
  • dostęp do dokumentów przejazdowych oraz przydatnych danych na jednej platformie elektronicznej.

E-TOLL to nowoczesny system umożliwiający wykupienie biletu na płatne autostrady w Polsce. System ten znacząco usprawnił przejazd i korzystanie z płatnych odcinków dróg. Dawniej opłatę za przejazd dokonywało się w specjalnych bramkach na autostradach, które powodowały znaczące utrudnienia w ruchu. Niekiedy czas zaoszczędzony na pokonaniu trasy autostradą traciło się w oczekiwaniu na opłacenie swojego biletu. E-TOLL pozwala uniknąć tych problemów i znacząco ułatwia podróż. Wystarczy jedynie pobrać specjalną aplikację na swój telefon komórkowy, gdzie można dokonać zakupu biletu. Brak opłaconego przejazdu po danym odcinku drogi może skutkować surowym mandatem. Każdy kierowca musi na własną rękę dokonać opłaty, by bezproblemowo korzystać z przejazdu autostradą.

Jak kupić przejazd e-TOLL?

Bilet uprawniający do przejazdu autostradą można z łatwością kupić w przeznaczonej do tego aplikacji na telefon komórkowy. Kupujemy wówczas tak zwany e-bilet, który uprawnia nas do przejazdu wybranym odcinkiem drogi. Musimy jedynie pilnować, by zjechać we wskazanych miejscu. Przekroczenie określonego odcinka drogi może skutkować otrzymaniem mandatu. E-TOLL posiada również pośredników, którzy umożliwiają kupno biletu. Jeśli nie mamy dostępu do internetu, to możemy kupić swój bilet w stacjonarnych punktach. Najpopularniejsze są stacje paliw, które często znajdują się bezpośrednio przed wjazdem na odcinek autostrady. Musimy pamiętać, że brak biletu uprawniającego nas do skorzystania z autostrady będzie skutkowało otrzymaniem kary. Grzywna za brak ważnego biletu wynosi od pięciuset do tysiąca pięciuset złotych. Wjeżdżając na autostradę znajdują się znaki informujące, że dany odcinek drogi jest płatny.

Jak zainstalować aplikację e-TOLL?

Zainstalowanie aplikacji e-TOLL jest intuicyjne i każdy powinien poradzić sobie z tym samemu. Warunkiem jest jedynie posiadanie telefonu komórkowego z odpowiednim oprogramowaniem oraz sprawnego internetu. Ważne jest tutaj, by internet był mobilny, gdyż będzie nam on niezbędny do dokonania transakcji w czasie podróży. Jeśli spełniamy powyższe warunki, to musimy założyć konto w aplikacji i uzupełnić potrzebne dane. Aplikację możemy pobrać z oficjalnej strony internetowej systemu e-TOLL. Podczas uzupełniania danych będziemy musieli podać swój adres e-mail, dane personalne, numer telefonu i obecne miejsce zamieszkania. Po uzupełnieniu potrzebnych informacji i zatwierdzeniu, będziemy już mogli dokonywać transakcji w każdym miejscu na terenie kraju. Warto tutaj wspomnieć, że nie musimy spieszyć się z kupnem biletu na wybrany odcinek drogi. Wskazane jest jednak, by płatności dokonać przed wjazdem na autostradę. Jeśli skorzystamy z autostrady, to mamy trzy dni na opłacenie swojego przejazdu. Niestety każdy dzień zwłoki, to dodatkowe ryzyko otrzymania surowej kary pieniężnej. W sytuacji, gdy zdarzy nam się zwyczajnie zapomnieć, będzie to bardzo pomocne. Przekraczając ten czas i nie dokonując zapłaty za przejazd musimy liczyć się z otrzymaniem grzywny.

Czy e-TOLL musi być cały czas włączony?

 

E-TOLL to aplikacja, która wymaga podłączenia do internetu. Jeśli nie będziemy mieli połączenia z internetem to musimy liczyć się, że aplikacja nie będzie działa poprawnie. Ciągły sygnał jest potrzebny do tego, by odpowiednio naliczać opłaty za przejazd. Kierowca musi pilnować, by aplikacja działała poprawnie. E-TOLL jest wciąż dopracowywany i może posiadać pewne wady. Programiści udoskonalają aplikację i wprowadzają aktualizacje, które usprawniają działanie systemu. Jest to spowodowane tym, że aplikacja została wprowadzona w Polsce niedawno i jest stosunkowo młoda. Warto tutaj wspomnieć, że istnieją pewne alternatywy dla systemu e-TOLL. Rozwiązaniem jest Autopay, gdzie również możemy z łatwością zakupić potrzebny e-bilet do przejazdu odcinkiem autostrady. Aplikacja umożliwia proste płatności online i jest łatwa w konfiguracji. W aplikacji możemy podpiąć swoją kartę płatniczą, która będzie powiązana z naszym kontem. Jeśli dokonamy przejazdu danym odcinkiem drogi, to aplikacja Autopay automatycznie pobierze opłatę za przejazd. To proste rozwiązanie dla wszystkich osób, które muszą często podróżować po Polsce. Oczywiście w aplikacji będziemy musieli podać kilka danych osobistych, jak numer telefonu, adres e-mail i numer rejestracyjny swojego pojazdu.

Czy na autostradzie trzeba mieć aplikację?

Zgodnie z odgórnymi postanowieniami kierowca jest zobowiązany do tego, by posiadać e-bilet umożliwiający przejazd autostradą. Niezbędna jest do tego aplikacja, która umożliwia dokonanie zakupu biletu. Należy skorzystać z systemu e-TOLL, który wystarczy jedynie pobrać z oficjalnej strony. Zainstalowanie systemu na telefonie jest całkowicie bezpłatne. E-TOLL działa sprawnie na telefonach z systemem operacyjnym Android i iOS. Niestety problem z używaniem aplikacji e-TOLL może pojawić się na telefonach komórkowych ze starszym oprogramowaniem. Jeśli nie mamy odpowiedniego urządzenia do obsługi aplikacji lub dostępu do internetu, to należy kupić swój bilet w odpowiednim punkcie stacjonarnym. Bilet uprawniający do przejazdu autostradą dostaniemy praktycznie na każdej stacji paliw.

Postęp technologiczny oraz automatyzacja dosięga kolejnych dziedzin życia – także tych związanych z regulowaniem należności za przejazd płatnymi odcinkami autostrad, dróg ekspresowych oraz krajowych, które są zarządzane przez GDDKiA. Jeszcze do niedawna kierowcy płacili za korzystanie z infrastruktury drogowej na klasycznych bramkach, jednak pod koniec 2021 roku zostały one całkowicie zastąpione przez e-TOLL. Czym właściwie jest ten system i w jaki sposób działa? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w niniejszym wpisie.

 

Koniec z Manualnym Systemem Poboru Opłat

Do 30 listopada 2021 roku na płatnych odcinkach autostrady A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica zarządzanych przez GDDKiA obowiązywał tzw. Manualny System Poboru Opłat. Jak nietrudno się domyślić, pod tą zawiłą nazwą kryją się po prostu kioski oraz bramki, w których można było zakupić bilet kartonikowy, czyli w wersji fizycznego wydruku. Taki sposób pobierania należności był co prawda prosty i niezawodny, jednak mało wydajny, czego najlepszy dowód stanowiły długie kolejki pojazdów formujące się przy wjeździe na dane trasy.

Zarządca dróg uznał, że elektroniczny system usprawni proces poboru opłat, przyspieszając tym samym podróż płatnymi odcinkami dróg. Właśnie dlatego 1 grudnia 2021 roku szlabany na A2 oraz A4 zostały podniesione – nie ma więc konieczności zatrzymywania się przy bramkach, oczywiście pod warunkiem wcześniejszego zakupu biletu w wersji elektronicznej.

Kto powinien korzystać z systemu e-TOLL?

System e-TOLL powinien być wykorzystywany przez praktycznie wszystkich kierowców, którzy planują podróż po wspomnianych wcześniej płatnych odcinkach dróg nadzorowanych przez GDDKiA. Mówiąc dokładniej, chodzi tutaj o użytkowników:

  • pojazdów lub zespołów pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony,
  • autobusów (niezależnie od dopuszczalnej masy całkowitej),
  • samochodów osobowych,
  • motocykli.

Nowe przepisy nie dotyczą jedynie ciągników rolniczych.

Jak skorzystać z systemu e-TOLL?

Przed podróżą wybranymi odcinkami płatnych autostrad należy oczywiście opłacić przejazd. Jak to zrobić? Istnieje kilka sposobów, dzięki czemu każdy uczestnik ruchu może dopasować metodę płatności do swoich osobistych upodobań. W celu naliczenia opłaty elektronicznej  można zaopatrzyć się w specjalne urządzenie pokładowe (OBU) lub Zewnętrzny System Lokalizacyjny (ZSL) – oba rozwiązania są jednak przewidziane dla kierowców zawodowych.

Co w przypadku użytkowników prywatnych, którzy przemieszczają się pojazdami nieprzekraczającymi 3,5 t? Najwygodniejszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z bezpłatnej aplikacji mobilnej, która jest dostępna w sklepie Google Play dla urządzeń posiadających system Android oraz w sklepie App Store dla urządzeń z systemem iOS. Należy tylko pamiętać, że w celu skorzystania z programu na smartfonie lub innym urządzeniu mobilnym, trzeba uprzednio założyć konto w serwisie mojekonto.etoll.gov.pl.

Nie każdy kierowca jest jednak za pan brat z technologią. Twórcy e-TOLL przewidzieli oczywiście taką możliwość, dlatego osoby, które nie mogą lub nie chcą korzystać z urządzeń elektronicznych są w stanie zakupić bilet u partnerów systemu, przede wszystkim na stacjach sieci Orlen oraz Lotos.

Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać nasz newsletter.

Do końca września roku 2021 roku kierowcy ciężarówek, autobusów i pojazdów, których masa całkowita przekracza 3,5 tony, mieli obowiązek korzystania z systemu viaTOLL, które opierało się na urządzeniach zbierających danych z bramkownic na autostradach. Jednak w ostatnim kwartale 2021 roku na polskich drogach pojawiły się pewne zmiany. Mowa tutaj przede wszystkim o tym, że system viaTOLL został zastąpiony przez e-TOLL. Na czym dokładnie polegają te zmiany i jak działa system e-TOLL?

Jak zacząć korzystać z systemu e-TOLL?

Na początek warto wspomnieć, że aby przedsiębiorcy mogli rozpocząć korzystanie z systemy E-TOLL, muszą dopełnić stosownych formalności. Mowa tutaj nie tylko o zakupie urządzenia E-TOLL, ale również o założeniu konta na oficjalnym rządowym portalu etoll.gov.pl, gdzie należy zarejestrować firmę albo osobę prywatną, podać dane pojazdu i zakupionego lokalizatora. Oprócz tego konieczne jest też zasilenie konta kwotą wynoszącą co najmniej 120 złotych lub 30 euro. Dodatkowo wymagana jest instalacja wcześniej wspomnianego lokalizatora w pojeździe.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają lokalizatory OBU, czyli On-Board Unit, które można przenosić pomiędzy pojazdami i jest zasilane gniazdem zapalniczki. Oprócz tego mają też do dyspozycji ZSL, czyli Zewnętrzny System Lokalizacji, który jest montowany na stałe i współpracuje z komputerem pokładowym i cyfrowym tachografem oraz aplikację e-TOLL, którą wystarczy zainstalować na  urządzeniu mobilnym, które ma dostęp do lokalizacji.

Jak działa system e-TOLL i co należy o nim wiedzieć?

System e-TOLL różni się od wcześniej obowiązującego viaTOLL przede wszystkim tym, że działa na podstawie lokalizacji satelitarnej. W praktyce oznacza to, że jest dużym udogodnieniem dla kierowców, ponieważ dzięki niemu informacje dotyczące położenia pojazdu i stawek obowiązujących dla konkretnego odcinka dróg są na bieżąco przekazywane do systemu. Oprócz tego wprowadzenie systemu e-TOLL wiąże się też z likwidacją bramkownic, co skutkuje skróceniem czasu podróży, ponieważ nie wymaga zatrzymywania się.

Flota pojazdów gps
System e-TOLL -jak działa i czym jest? (3 ważne informacje) Jak działa aplikacja e-Toll na urządzeniu mobilnym?

Related Posts

GPS w rolnictwie

Baza wiedzy o systemach monitorowania pojazdów i ich zastosowaniach

System nawigacji GPS w rolnictwie – precyzyjna technologia dla ciągników

lokalizator airtag i GanTrack

Baza wiedzy o systemach monitorowania pojazdów i ich zastosowaniach

Apple AirTag vs GanTrack – czy lokalizator aitrag jest lepszy niż nasz polski GanTrack ?

policja fotoradar punkty karne system gps

Baza wiedzy o systemach monitorowania pojazdów i ich zastosowaniach

Punkty Karne jak długo- zmiany dla kierowców po 17 września 2023

NEWSLETTER
Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj swój adres e-mail:

Zapraszamy do odwiedzania naszego profilu w portalach społecznościowych.

KONTAKT
  • GANNET GUARD SYSTEMS S.A.
  • ul. Pileckiego 63
  • 02-781 Warszawa
  • poczta@gannet.pl
  • +48-22 884 62 60
  • +48-22 676 83 74
MAPA STRONY
Strona główna
Kontakt
Odnalezione pojazdy
Produkty
Regulamin
POBIERZ APLIKACJĘ

©2022 Gannet Guard Systems S.A. -Tracking Systems All Rights Reserved.

Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje i powtarzając wizyty. Klikając „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na używanie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak odwiedzić „Ustawienia plików cookie”, aby wyrazić kontrolowaną zgodę.
Ustawienia CookiesAkceptuję
Zarządzaj zgodami

Przegląd ochrony prywatności

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć sposób korzystania z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Niezbędne
Zawsze włączone
Niezbędne pliki cookie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, anonimowo.
CookieWażnośćOpis
_wpfuuid1 year 1 month 4 daysTen plik cookie jest używany przez wtyczkę WPForms WordPress. Plik cookie służy do umożliwienia płatnej wersji wtyczki łączenia wpisów tego samego użytkownika i jest używany do niektórych dodatkowych funkcji, takich jak dodatek Form Abandonment.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearUstawiony przez wtyczkę GDPR Cookie Consent, ten plik cookie rejestruje zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii "Reklama".
cookielawinfo-checkbox-analityka1 yearTen plik cookie służy do rejestrowania preferencji użytkownika na podstawie zgody RODO dotyczącej plików cookie Analytics.
cookielawinfo-checkbox-inne1 yearCookieYes ustawia ten plik cookie, aby przechowywać zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-marketing1 yearTen plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent w celu przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii "Marketing".
cookielawinfo-checkbox-niezbedne1 yearTen plik cookie służy do rejestrowania preferencji użytkownika na podstawie zgody RODO na niezbędne pliki cookie.
cookielawinfo-checkbox-wydajnosc1 yearTen plik cookie służy do rejestrowania preferencji użytkownika w oparciu o zgodę RODO na pliki cookie dotyczące wydajności.
CookieLawInfoConsent1 yearCookieYes ustawia ten plik cookie, aby zapisać domyślny stan przycisku odpowiedniej kategorii i status CCPA. Działa tylko w koordynacji z głównym plikiem cookie.
elementorneverMotyw WordPress strony internetowej wykorzystuje ten plik cookie. Umożliwia on właścicielowi witryny wdrażanie lub zmianę treści witryny w czasie rzeczywistym.
Wydajność
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Inne
Inne nieskategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w żadnej kategorii.
CookieWażnośćOpis
cookielawinfo-checkbox-funkcjonalne1 yearOpis jest obecnie niedostępny.
maxtf1 hourOpis jest obecnie niedostępny.
maxtp1 yearOpis jest obecnie niedostępny.
maxtu1 yearOpis jest obecnie niedostępny.
maxtv1 hourOpis jest obecnie niedostępny.
pbid6 monthsOpis jest obecnie niedostępny.
VISITOR_PRIVACY_METADATA6 monthsOpis jest obecnie niedostępny.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na różnych stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania spersonalizowanych reklam.
CookieWażnośćOpis
_tt_enable_cookie1 year 24 daysTiktok ustawia ten plik cookie w celu gromadzenia danych o zachowaniu i działaniach na stronie internetowej oraz w celu pomiaru skuteczności reklam.
_ttp1 year 24 daysTikTok ustawia ten plik cookie, aby śledzić i poprawiać wydajność kampanii reklamowych, a także personalizować doświadczenia użytkownika.
bcookie1 yearLinkedIn ustawia ten plik cookie z przycisków udostępniania LinkedIn i tagów reklamowych w celu rozpoznania identyfikatorów przeglądarki.
bscookie1 yearLinkedIn ustawia ten plik cookie w celu przechowywania wykonanych działań w witrynie.
IDE1 year 24 days 1 minutePliki cookie Google DoubleClick IDE przechowują informacje o sposobie korzystania z witryny przez użytkownika w celu wyświetlania mu odpowiednich reklam zgodnie z jego profilem.
li_sugr3 monthsLinkedIn ustawia ten plik cookie w celu gromadzenia danych o zachowaniu użytkownika, aby zoptymalizować witrynę i sprawić, by reklamy w witrynie były bardziej trafne.
test_cookie15 minutesdoubleclick.net ustawia ten plik cookie, aby określić, czy przeglądarka użytkownika obsługuje pliki cookie.
VISITOR_INFO1_LIVE6 monthsYouTube ustawia ten plik cookie do pomiaru przepustowości, określając, czy użytkownik otrzymuje nowy czy stary interfejs odtwarzacza.
YSCsessionYoutube ustawia ten plik cookie w celu śledzenia wyświetleń osadzonych filmów na stronach Youtube.
yt-remote-connected-devicesneverYouTube ustawia ten plik cookie w celu przechowywania preferencji wideo użytkownika przy użyciu osadzonych filmów YouTube.
yt-remote-device-idneverYouTube ustawia ten plik cookie w celu przechowywania preferencji wideo użytkownika przy użyciu osadzonych filmów YouTube.
yt.innertube::nextIdneverYouTube ustawia ten plik cookie, aby zarejestrować unikalny identyfikator w celu przechowywania danych o tym, jakie filmy z YouTube oglądał użytkownik.
yt.innertube::requestsneverYouTube ustawia ten plik cookie, aby zarejestrować unikalny identyfikator w celu przechowywania danych o tym, jakie filmy z YouTube oglądał użytkownik.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacji na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
CookieWażnośćOpis
_fbp3 monthsFacebook ustawia ten plik cookie w celu wyświetlania reklam na Facebooku lub na platformie cyfrowej obsługiwanej przez reklamy Facebooka po odwiedzeniu strony internetowej.
_ga1 year 1 month 4 daysGoogle Analytics ustawia ten plik cookie w celu obliczania danych odwiedzających, sesji i kampanii oraz śledzenia korzystania z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych odwiedzających.
_ga_*1 year 1 month 4 daysGoogle Analytics ustawia ten plik cookie w celu przechowywania i liczenia odsłon.
_gcl_au3 monthsMenedżer tagów Google ustawia plik cookie w celu badania skuteczności reklam na stronach internetowych korzystających z jego usług.
_gd*sessionGoogle ustawia ten plik cookie, aby umożliwić korzystanie z usługi Google Analytics do anonimowego śledzenia odwiedzających witrynę. Usługa Google Analytics jest wykorzystywana do tworzenia raportów i ulepszania witryny. nn
AnalyticsSyncHistory1 monthLinkedin ustawia ten plik cookie, aby przechowywać informacje o czasie synchronizacji z plikiem cookie lms_analytics.
CONSENT2 yearsYouTube ustawia ten plik cookie za pośrednictwem osadzonych filmów YouTube i rejestruje anonimowe dane statystyczne.
last_pys_landing_page7 daysWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
last_pysTrafficSource7 daysWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
pys_first_visit7 daysWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
pys_landing_page7 daysWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
pys_start_sessionsessionWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
pysTrafficSource7 daysWtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi.
Funkcjonalne
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
CookieWażnośćOpis
li_gc6 monthsLinkedin ustawia ten plik cookie w celu przechowywania zgody użytkownika na używanie plików cookie do celów innych niż istotne.
lidc1 dayLinkedIn ustawia plik cookie lidc, aby ułatwić wybór centrum danych.
UserMatchHistory1 monthLinkedIn ustawia ten plik cookie na potrzeby synchronizacji identyfikatorów LinkedIn Ads.
wp-wpml_current_languagesessionWielojęzyczna wtyczka WordPress ustawia ten plik cookie do przechowywania bieżącego języka / ustawień językowych.
ZAPISZ & AKCEPTUJ
Powered by CookieYes Logo